- Əsas Səhifə
- Xəbərlər
- FSR 4 və DLSS 4 – AI əsaslı Şəkil Ölçüləndirmə Texnologiyası
FSR 4 və DLSS 4 – AI əsaslı Şəkil Ölçüləndirmə Texnologiyası
İki böyük GPU istehsalçısı 2025-ci ildə növbəti nəsil qrafik kartlarını və ən son süni intellekt əsaslı şəkil miqyaslandırma texnologiyalarını — FSR 4 və DLSS 4 təqdim etdilər.
FSR 4 (FidelityFX Super Resolution 4) — AMD tərəfindən və DLSS 4 (Deep Learning Super Sampling 4) — NVIDIA tərəfindən hazırlanmış, oyun performansını artırmaqla yanaşı vizual keyfiyyəti qorumaq üçün nəzərdə tutulmuş inkişaf etmiş süni intellekt əsaslı miqyaslandırma texnologiyalarıdır.
Bu texnologiyalar oyunları daxili olaraq daha aşağı qətnamədə render edir və daha sonra süni intellekt vasitəsilə yüksək qətnaməyə miqyaslandırır. Nəticədə, görüntü aydınlığından əhəmiyyətli dərəcədə itirmədən daha yüksək FPS və daha axıcı oyun təcrübəsi əldə olunur.
FSR 4 – AMD-nin yanaşması
Maşın öyrənməsinə keçid
FSR 4 — AMD-nin ilk dəfə maşın öyrənmə texnikalarını (yüksək ehtimalla konvolyusion neyron şəbəkələr — CNN-lər) istifadə etdiyi versiyadır ki, bu da görüntü keyfiyyətini artırır.
Miqyaslandırma + Kadr interpolasiyası
Daha aşağı qətnaməli kadrları yüksək qətnaməyə miqyaslandırır və əlavə olaraq aralıq kadrlar yaradaraq FPS-i artırır.
FSR 4 AI ilə təkmilləşdirilmiş miqyaslandırma və kadr yaradılması
FSR 4 yalnız görüntünü miqyaslandırmaqla kifayətlənmir, həm də FPS-i yüksəltmək üçün aralıq kadrlar əlavə edir.
Rejimlər
Performans, Balanslı və Keyfiyyət rejimləri təklif edir ki, istifadəçi performans ilə görüntü aydınlığı arasında seçim edə bilsin.
Avadanlıq dəstəyi
Hal-hazırda yalnız AMD Radeon RX 9000 seriyası ilə məhduddur.
Oyun dəstəyi
Yalnız FSR 3.1 dəstəyi olan oyunlarda işləyir. AMD 2025-ci ilin sonuna qədər 75-dən çox oyunda dəstək təmin etməyi hədəfləyir.
DLSS 4 – NVIDIA-nın son inkişafı
Dərin öyrənmə nüvəsi
DLSS 4 — NVIDIA-nın inkişaf etmiş dərin öyrənmə modelindən istifadə edir və RTX 50 seriyalı GPU-lardakı xüsusi Tensor Nüvələri ilə işləyir.
Çoxkadr yaradılması
DLSS 4-ün ən böyük üstünlüklərindən biri tamamilə yeni kadrlar yaratmaq qabiliyyətidir ki, bu da GPU-ya əlavə yük salmadan FPS-i əhəmiyyətli dərəcədə artırır.
Reflex inteqrasiyası
DLSS 4, NVIDIA Reflex ilə birlikdə işləyərək gecikməni azaldır və yüksək FPS-də belə oyunu cavabdeh saxlayır.
Geniş yayılma
Artıq 100-dən çox oyunda dəstəklənir və bu baxımdan FSR 4-dən daha geniş yayılıb.
Əsas fərqlərin icmalı
FSR inkişaf etdikcə və gələcək yeniləmələrdə çoxkadr yaradılmasını əlavə etdikcə, AMD və NVIDIA arasındakı fərq daralır — bu isə PC oyunçuları və inkişaf etdiricilər üçün olduqca həyəcanverici bir dövr yaradır.